Monday, May 7, 2012

günün kombini #17

aslında günün değil haftasonunun kombini desek daha doğru olur.
üç farklı an, üç farklı yer ama aynı kıyafet :))

ilk fotoğraf sevdiğim tişörtüm için gelsin :)
gözler pıt açık pıt kapalı, pozlarımı geliştiriyorum :p


ikinci fotoğraf pek tabii armparty :)
ve anında bir diy fikri ;
kolumdaki deri bileklik kullanmadığım eski bi kemerim.koluma iki kez dolayıp makasla kestim, açık kalan beyaz kısmını ojeyle boyadım, deri bileklik trendini hemen yakaladım :)


ve iki günün en komik anı bu olabilir.
havada fotoğrafımı çekmeye çalışırken anladık ki, ben zıplayamıyorum..
direk yere iniyorum yani yükselemiyorum.
en yükseğe çıkabildiğim an bu ve yerden bi 10 cm falan yüksekteyim :)

istediğim gibi bi fotoğrafım olmadı ama bir hayli güldüm :)


tişört pull and bear
jean zara
ayakkabılar superga

No comments:

Post a Comment