Tuesday, September 4, 2012

eve dönüş


her sabah kalkıp, bikinilerimi içime bir şort bi tişörtü ütülemeden üstüme giyip denize inemeyince bu sabah anladım ki;
şehre döndüm!
büyük bi boşluk içinde ve neredeyse mutsuzum.

tatilde hayatın her gün pazar günü gibi yaşanan düzenini bırakıp gelmek zor.
yazdan yaza kavuştuğun arkadaşlarınla sabahlara kadar oturunca, eve gelip internet başında durmak sıkıcı.
en yakın arkadaşla karşılıklı yataklarda yatılan o günlerin bitmesi ise en kötüsü.
evet, ben tam bir yaz aşığıyım ve sonbaharın gelmesini, eve dönmeyi hiç sindiremedim!

fotoğraflar bahsettiğim klasik tatil sabahlarından birinden, gözlerim az uykudan şiş,
kumlara basınca ayaklarım yanmasın diye terlik değil toms giymişim,
saçlarım da muhtemelen yataktan kalktığım haliyle.










jean gömlek zara kids(aslında uzun kolluydu ama çok sıkılmıştım:)
şort littlebig(aslında pantolondu ama yine sıkılmıştım:p)
çanta stradivarius
gözlük mango
kolye didem'in izi
bileklikler koton, kuşadası

No comments:

Post a Comment