Sunday, September 9, 2012

havadan sudan

bütünüyle bir sıcak insanı olmama rağmen yaz akşamlarındaki o serin esintiyi, yaz geceleri sahildeki o buz soğuğu çok seviyorum!
her gün 'dün gece çok üşüdük, bu gece artık pantolon giyelim' deyip yemeğe inerken yine şortlara sarıldık.

biliyorum, eylül artık burda, okullar açılıyor, herkes her gün işine gidiyor ve ben sürekli tatilden ve havalardan bahsediyorum ama hala şehre alışamadım ve tatil fotoğrafları bitmek bilmiyor.
sanırım  3-4 gün içinde buraya tamamıyla adapte olmuş olurum.








triko zara
şort littlebig
ayakkabı topshop
clutch vakko
kırmızı deri bileklik desa
bileklikler kuşadası

2 comments:

  1. bu ayakkabilari kacirdigima cok uzuluyorum, cok guzeller :) cizgili hersey her zaman favorim sana da cok yakismis :)

    fashiononboard.net

    ReplyDelete
  2. çizgilileri hep çok seviyorum, trikonla ojelerinin uyumu da çok şeker, liked!

    ReplyDelete