Tuesday, October 2, 2012

erasmus masalı #1


Burada olduğum 5 buçuk ay boyunca, her ayın 1inde size masalımdan bir parça anlatmak istedim. :)
19unda buraya geldiğim için bu ay kısmen kısa bir  başlangıç :)


19u sabahı elimde tuttuğum biletim, sadece bir uçak bileti değildi tabii ki. Masal kitabının önsözü gibi bir şeydi. Sevdiklerini burada bırakıyorsun ama çok daha iyi olmaya gidiyorsun der gibi bakıyordu bana.


Buz havada tren beklerken ilk kahveme ilk mineralwasser'ım eşlik etti. Herkes alışamıcaksın dese de ben gazlı suyu(maden suyu?) gerçekten seviyorum.


Oda arkadaşımla eve ilk adımlarımızı attığımızda, odamızın orta yerindeki masada bizi ev sahibimizin bu tatlı notu karşıladı.


İlk günler kuruşları cüzdanımdan çıkarıp bir köşeye koymaya kıyamadım. Eurolarla beraber biraz kültür karmaşası yaşattılar evet :)


3. gecemizde ilk Erasmus buluşmamıza ve ilk partimize gittik! 


Gelirken getirdiğim minik cezveyle, bu kocaman fincanın tümünün üstünü köpük kaplayacak kadar iyi kahve yapıyor olabilmem beni bile şaşırttı :p


Trafik kurallarına inanılmaz uyulan bu ülkede, en sevimli tabelalar okul yakınlarında bulunan ve sürücüleri yavaşlamaları konusunda uyaranları.


H&M'in kozmetik reyonuna büyük heyecanla daldım, henüz sadece bu pembeleri kaptım. Bir abur cubur cenneti olan marketten aldığım Hello Kitty krakere de bayıldım!


Türkiye'de olmasını en çok istediğim Nutella & Go'yu burada hep ara öğün yaptım.
 

Sadece jelibon satan cennet dükkanlar keşfettim!


Dünyanın her yerinden gelmiş öğrencilerle doğa harikası yerlere gittim, bol bol fotoğraf çektim.


Alman kadınlarının erkeklerine nazaran daha özensiz giyinmelerine sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. :p


Mercedes'in yeni logosuna (:P) bayıldım!


Alman Vogue'u biiir güzel karıştırdım.


Türkiye'de de olan Nordsee'ye burada bayıldım.


Kilitlenmiş aşklara özendim, sonra o kadar da uzakta olmadığını keşfettim! 


Her güne en az bir kahve ritüelimi burda da tabi bozmadım.


Bir galerinin önündeki yeşermiş ayakkabıları çok sevdim.


Çoooooook fotoğraf çektim. Dönünce anlatıcağım her şeyin bir belgesi olsun istedim!

2 comments:

  1. selam:)resımler yazdıkların o kadar tatlı ki kendımı Almanyaya gıtmıs gıbı hıssettım umarım erasmus hıkayen cok guzel gecer benımde tek ogrencılık hayalım erasmus:)sevgıler ece

    ReplyDelete
  2. böyle hissetmene çok sevindim ece! :) henüz burada geçen 13 günden sonra söyleyebilirim ki kesinlikle erasmus yapmalısın!

    ReplyDelete