Wednesday, August 21, 2013

instaBerlin


Berlin'de geçirdiğim 4 buçuk günde instagramda neler mi yaptım?


O klasik U-Bahn pozundan verdim.


Vietnam yemeği denedim, sevdim.


Turistik hiç bir yere uğramadık ama yol üstündeki Brandenburger Tor'daki askerlerle bir fotoğraf olmazsa olmazdı.


Club-Mate'yi hala her gün içmek istiyorum ama sevip sevmediğimden de hala emin olamadım. Bu nasıl bir şey? :)


Tacheles'in duvarlarını baka baka eskitemedim.


Sokak sanatına doyamadım.


Bir butiğin vitrininde Daft Punk'a rastladım.


İnanılmaz tatlı bir Türk Cafe'sinde peynir aşığı bir kahvaltı yaptım.


Berlin'e gelip de bir Fernsehturm fotoğrafı çekmeden olmaz dedim.


Bu adamlardan İstanbul'da da var mı diye düşündüm.


Bu pozu sırf renklerimiz uyuyormuş diye verdim.


Mauerpark'taki flohmarkt'ta CocaCola'nın özel şişelerini satan bir tezgah buldum.


Dönüş yolunda mutsuzluktan kendimi yemeğe verdim.


Neyse ki indiğimde B.'nin de aynı saatte uçağının iniyor olduğunu öğrendim. Depresyona girmeden en yakın arkadaşa kavuştum.

No comments:

Post a Comment